~Jiwa ini~

4:09 PM

Assalamualaikum :]


Hati itu unik, maka jangan rosakkan nya dengan perkara selain Allah

Minggu depan aku akan menduduki final exam bagi Trimester 1. So, bertungkus lumus aku menelaah subjek awal2 sebab tak nak kegagalan berulang untuk kali kedua.
Tapi entah kenapa jiwa aku sejak dua menjak nie rasa lain.
Rasa something yang aku x dpt terang..*Hanya Allah saje yang tahu apa rasa itu*
Aku rase macam nak menangis or menjerit sekuat hati.
Nak kata aku stress, tapi #infact aku x rase stress pun.
Mungkin hormon aku berubah gara2 exam kot sebab time spm pun aku rase camnie.
I feel like all i did was wrong. Act like immatured person.
Huh.. Aku rase macam tak cukup kasih sayang.
Padahal Allah sentiasa ada untukku tapi kenapa aku boleh lupa akan hal..
Allah sayang kat aku sebab tu die bagi jiwa ku resah agar aku sentiasa mengingatiNya or ada untukNya.
O Allah, maafku atas kekhilafanku.. aku sungguh malu denganMu
I should know that i have You in My life..

Hati itu boleh jadi subur dan gersang, maka pilihlah yang terbaik untuk hati kita

This qoute is suite with my condition right now. What i need do to just now is seeking for Your love Allah.

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News