~Maaf aku TERASA dengan Kau~

10:18 PM

Salam, semua!!!

Alhamdulillah, sekarang dah masuk malam ke 17 Ramadhan. Pada 17 Ramadhan telah turunnya AlQuran kepada Nabi Muhammad SAW dan jua telah berlaku peperangan Badar pada hari tersebut.
Semoga kita mengambil manfaat pada Ramadhan ini.

Pasti korang terkejut bace tajuk entry aku, kan? Seriusly, itulah yang ingin aku luahkan.
Mungkin, aku terlalu emosi ketika itu hingga hal yang kecilpun aku boleh terasa tpi itulah yang dinamakan hati. Mudah terusik dan terguris namun sukar untuk memulihkan dan menghilangkan parut.
Tapi, aku tulis nie bukan untuk menceritakan tentang camne al-kisah tu..
*x baik, nanti orang tu boleh tahu*
Aku just nak katakan aku terasa dengan mereka walaupun aku dah memaaafkan mereka.
Mungkin aku nie tak cukup kasih sayang kot. HUAHAHAHAHA 
Mengarut betul. Tapi mungkin sebab aku sayang kat diorang then diorang macam abaikan aku, so sebab tu kot.
Apepun, aku mungkin akan menjaga hatiku agar tidak terlebih memberi kasih sayang sebab takut nanti diri terluka. Just akan beri sekadar biasa2 jer.
#Infact, aku cuba berprasangka baik kat korang walaupun aku dah tahu hal yang sebenar kerana aku sayang korang kerana Allah. Aku pun cuba mengawal hati aku agar tidak rosak disebabkan rasa itu lebih2 lagi sekarang bulan Ramadhan. Harap korang jujur dan x buat lagi.

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News