~Test JPJ~

4:30 AM

S A L A M !!

Setelah sekian lama panas, akhirnya Allah turunkan hujan bagi menjaga sistem alam :)
SUBHANALLAH
Tadi, aku buat latihan tambahan yang terakhir memandangkan esok 15 APRIL 2013, aku akan duduki test jpj untuk mendapatkan lesen P.
Pakcik yang nilai aku untuk latihan tambahan itu selalu bebel kat aku.. *tapi dia baik jer*
Memang salah aku memandu kat selekoh laju tapi jangan lah bebel memanjang sampai pemanduanku menjadi semakin teruk kes kalut dan tertekan..
Apepun thanks laa kat pakcik tu sebab menjadikan aku lebih teliti dan peka terhadap pemanduan aku.
Aku harap time test aku memandu dengan rileks tanpa tekanan (kot2 ler jpj tu bekeng)
Semoga Allah memberi yang terbaik untuk ku kerana Dia lebih mengetahui segalanya yang baik untuk diri hambaNya..


Kepada mane-mane lepasan spm yang mengambil lesen tu, kite perlu berSYUKUR kerana Allah memberi rezeki lebih kepada kita yang membolehkan kite ambik lesen awal..
Ada yang tak mampu membayar untuk mengambil lesen, dan ade yang terpaksa kumpul duit dulu then baru bleh ambik. Mase duit dah cukup tu, umur pun semakin meningkat..
Sedangkan kite umur masih muda dah bleh ambik lesen.. 
Jangan kite sesekali menghina orang yang lebih tua pada kite menjalani latihan memandu.
Semoga kite termasuk dalam golongan orang-orang yang bersyukur

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News