~I'll Miss Them~

3:48 PM

Salam, semua !
Hari nie dah masuk 1 April brmakna dah 3 bulan berlalu bagi tahun 2013..
Dan saya pun dah genap 2 bulan mengajar Quran dan Fardhu Ain berhampiran rumah..
Hmm.. Mase akhir bln 3 tu, hasrat untuk berhenti membuak2 sbb badan kepenatan dgn aktiviti2 lain  tpi bile tibe jer hari Last saya mengajar, tetibe jer rase tak nak berhenti..
Rase sayang kat budak2 tu
*biarpun selama nie aku tak suke sangat main dengan budak2*
Rasa rindu kat diorang





 Wuwuwuwu..^︵^

"Setiap pertemuan ada perpisahan"
Ustazah harap korang akan jumpa ustazah lain yang JAUH lebih baik dari diri ini :)
Salam Perpisahan buat kamu semua

*muka2 yg akan ku kenang.. hope bile besar muke tu x brubah mane*

You Might Also Like

0 comments

Assalamualaikum,
sila tinggalkan komen anda
Insya-Allah, komen anda amat dihargai dan berharga

Thanks kerana sudi meluangkan masa

5TH BATCH

Flickr Images