~Rinduku~

11:39 PM


Salam, semua !!!
Saya agak sibuk akhir bulan Januari kerana rumah mengadakan kenduri bagi perkahwinan abang sulung saya. So, sangat tak sempat nak update blog..
Tak sangka yer, kite dah masuk bulan Februari. Cepat jer mase berlalu
Kematian pun bakal menjemput tak lama lagi..
Rase cam still celebrate new year's eve..Hahaha
Bila masuk bulan Februari, teringat saya pada si dia..
Because birthday dia pada bulan februari :P
Pasti korang sangka dia tu lelaki kan..
Huhuhu..
Salah besar sebabnya dia itu perempuan tapi jangan fikir bukan-bukan..
~Otak tu bukan main ligat lagi nak buat konklusi mengarut~
hmm...
Saya rindu dia kerana dia bagi suatu INSPIRASI kat saya kala saya berduka/sedih..
Bukan bagi kata-kata nasihat, atau menemani saya. Malah memujuk dan rapat dengan saya pun bukan..
Tapi dia hanya muncul saat-saat saya sedih dan berlalu begitu jer..
Hahaha.. Pasti korang lucu giler dengar cerite..
Apa r, ingatkan si dia tu bff saya..
Mungkin Allah hadirkan ketenangan untuk menyembuh kedukaan saya dengan kehadiran dia..
Kerana bila saya melihat muka dia terpancar suatu ketenangan yang buat kesedihan itu pergi bak angin berlalu pergi.. (WaahWaahWaah)
Tak per laa.. Malas nak menulis panjang2..
Yang pasti sekarang nie, saya tak boleh jumpa dia lagi kerana saya di rumah saya dan dia di rumah dia..
Okay, semoga kalian semua juga merawat kerinduan yang melanda kerana
Rindu itu suatu penyeksaan batin 
Hanya Allah ada penyelesaian pada kerinduan itu
Ya Allah, sampaikan rinduku padanya dan moga rindu ini tidak melebihi rinduku padaMu

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News