~Abangku Dah Berkahwin?~

10:27 AM

Hai, ape khabar semua??
x payah jawab lah sebab kalu korang jawab saya x tau punyer..
okay, hari nie hari yang paling bersejarah dalam sejarah keluarga saya..
nak tahu ape?
My brother getting marry today!!!!
so my family and i gonna go to her wife's house at Machang..
he aslo will akad nikah at there..
X sangka abang saya dah dimiliki orang..
kitorang sampai kat sane pukul 9.15a.m. sebab tok imam kate pukul 10.00a.m. dye akan mula, lagipun terdapat ade4 pasangan lagi yang akan melangsungkan perkahwinan pada hari yang sama..
Tunggu punyer tunggu,
akhirnya 5 pasangan telah sampai (tidak termasuk abang saya)
tapi mane tok imam nye???
Pukul 11.30a.m. baru tok imam sampai,
(maybe dye tunggu semua pasangan ada tupun ade yang lewat)
Mujur abang saya menjadi yang pertama
~tupun gara-gara abangku pakai kopiah, yg lain pakai songkok~
x ler lame menunggu..
Lepas tu, kami diundang untuk menjamu selera kat rumah pengantin perempuan..
First time saya jumpa kak ipar saya face to face..
lepas siap makan, sesi menyarung cincin dan bergambar pun bermula,
lastly we're going home and leave my brother and his wife there..
Rumah pengantin lelaki pula pada 26 Ogos 2010
okay, saya pergi dulu...
Nak tidur... Letih
Salam..Muah3x

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News