~Hwayoung leave T-ARA~

10:12 AM


 dengar lagu gune Beats


Saya terkejut bila mendapat tahu yang ahli T-ara yang bernama Ryu Hwayoung telah dibuang dari group tersebut.. pasal kes ape saya malas tahu..
Walaupun ramai yang sibukkan diri membicarakan tentang nie tapi saya malas nak layan penyibuk2 tu...
Saya just tahu yang saya agak sedih dengan penyingkiran Hwayoung kerana dia sangat pandai rap..
(satu lagi sebab stail rambut dye comel)
macam mana dengan lagu diorang yang ade rap Hwayoung?
Takper lerr... pandai-pandai Ceo syarikat diorang fikir...

You Might Also Like

2 comments

  1. YE ke? Sebab ape? Sye tau tpi x hm sngt.

    ReplyDelete
  2. diorang kate yang hwayoung kena buli oleh member lain.. lepas tu hwayoung x bagi komitmen dalam satu concert

    ReplyDelete

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News