~AkuBermusafir~

2:06 PM

Huhuhu... hari nie aku akan berangkat ke Makkah dan Madinah untuk menunaikan ibadah haji..
First sekali, Thenz Allah kerna milih aku sebagai tetamuNya..
 Aku pun tidak sangka akan ke sana..
Bermulanya bile aku menceritakan program ini ke umi dan ayahku, dan tidak terlintas di kotak fikiran ku untuk meminta keizinan tentang itu kerana aku hanya memberi pernyataan pasal program itu bukan soalan..
Mungkin ini memang ketentuan-Nya pabila kedua orang tua ku menyuruh aku mendaftar nama dalam program tersebut dan sanggup menanggung diriku yang serba miskin.. Betapa terharu dan bahagianya aku..
Mungkin aku tak berapa nak online kat sana apatah lagi nak main posting..
cuma TWEET jer..
So, kalau nak tahu perkembangan saya di tanah haram bleh ler

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News