Aku Didenda?

11:00 AM

     Semasa aku berada di perkampungan Quran, aku dan 8 orang teman didenda! Aku tertanya - tanya apakah salah ku namun aku masih belum dapatkan jawapan. Hendak dikatakan aku tidak murajaah, aku sudah murajaah. Nak kata aku murajaah sikit, aku murajaah 1 juzuk dan setengah..( kira ok ler tu ). Dendanya pulak dahlah berat iaitu JALAN ITIK 3 PUSINGAN di PADANG FUTSAL. Letih tahu tak.. Dah lah x lama kemudian aku sakit paha. Memang lah dulu aku nie ada buat masalah sikit, tapi sekarang aku dah berubah. Aku tak boleh hidup di khayalan lagi. Tak maju lah aku. Lagipun aku punya cita-cita besar so kena lah jruh skit.


You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News