Sad Memory in My mind

4:31 PM

Betapa sedihnya hati aku bile semua gambar sebanyak 500 lebih yang diambil selama 3 bulan telah  hilang begitu saje..PENDRIVE telah terjatuh dalam lubang tandas dek kerana aku terlalu cuai dan terburu...Ketika itu aku baru selesai transfer gambar family aku ke dalam pendrive dan aku tersilap menDeletenya dari memory card camera dan masa itu jugak perut aku memulas2.Aku pergi ke tandas dengan kelam kabut hingga tidak meletakkan memory card dan pendrive itu ke tempat lebih selamat terlebih dahulu..dan Akhir nya pendrive itu terjatuh kerana poket ku yang tidak begitu dalam.HUHUHUHU. aku sangat sedih dan aku bimbang akan gambar family ku kerana gambar family tu diambil semasa abangku balik darurat.Ibuku beriya-iya menginginkan gambar itu.Namun aku memberinya harapan yang sia-sia..

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News