First Beauty Box Giveaway by Us with Love ❤

9:30 PM

Klik banner untuk turut serta

Assalamualaikum!

Untuk penyertaan 'giveaway' kali ini merupakan penyertaan yang istimewa buat aku. Kerana ia ditaja oleh salah seorang sahabat aku. Jadi aku masuk ini kerana dia. (bukan paksaan tau, rela hati. Takut korang fikir bukan-bukan pula)

Korang pun boleh sertainya juga. Syarat penyertaan tidaklah rumit, mudah sahaja. Hanya perlu ikuti [baca:follow] blog penaja, instagram penaja dan juga suka [baca:like] page facebook penaja. Setelah itu, buatlah entry post yang bertajuk "First Beauty Box Giveaway by Us with Love ❤". Mudah kan?

Hadiahnya paling istimewa kerana ia merupakan beauty box yang penuh dengan kejutan. Lagi-lagi beauty box tu bukanlah yang biasa-biasa. Pasti yang anggun persona. Hahaha.

Aku akhiri post aku dengan mengajak korang sertai nya juga. Ingat, tarikh tamatnya pada 20 Oktober 2017. Walaupun masih berbaki lebih kurang sebulan tapi korang kena sertai awal-awal. Bimbang kalau berlengah nanti terlupa.

Sekian.

You Might Also Like

5 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News