Belog Portfolio!

12:02 PM


Hi, korang! Seperti yang sedia maklum, aku dah habis belajar. Jadi sekarang aku tengah mencari kerja tetap sepenuh masa. Cumanya tak jumpa-jumpa lagi atau dalam erti kata lain aku sebenarnya tengah duk rumah sambil bantu keluarga dulu. Mencuba menikmati cuti panjang sebab UNITEN cutinya hanya 2 minggu ja.

Walaupun begitu, aku ada mengambil upah bagi servis fotografi, videografi, dan design-design. Ada dah beberapa orang yang upah aku untuk kerja ini. Aku bermula buat freelance ni dah lama, iaitu pada awal tahun 2016 lagi. Untuk kalian tengok, hasil-hasil aku, bolehlah ke blog ini. Ada beberapa yang aku masukkan ke situ. Dan sekiranya ingin memakai khidmat aku, bolehlah hubungi aku. Jemput tengok portfolio aku yang tak seberapa. Terima kasih.

Aku masih pemula dalam dunia ni, jadi portfolio tiadalah gempak sangat. Tambah pula masa aku masih belajar, aku tidak menfokuskan sangat dalam mengambil upah atau mendesign sesaja.

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News