~Family Outing to I-City~

10:00 AM

Assalamualaikum :]


Entry kali nie saya nak kongsikan pengalaman/kenangan manis sepanjang tahun 2013 nie dalam hidup saya. Setelah sekian lama family saya x keluar bersama-sama melancong akhirnya kami outing bersama-sama pada 14 dan 15 September :D
Kebetulan kakak dan abang dah stay kat Bangi untuk kerja so mak dan ayah dah tak payah nak keluar duit untuk bayar kos penginapan hotel. Aku plak kat uniten so kiranya 3 family members ade kat sini :D
Minggu tu sebenarnya aku ada final exam bagi trimester 1 yang berakhir pada 14 September tengah hari. 4 orang adik aku plak cuti time tu jadi mak ayah aku fikir tu waktu yang sesuai untuk kami sekeluarga bersiar-siar. *tapi diorang ambil cuti next day*
13 September tu aku free dari exam, ingat taknak laa balik kat ruma kakak aku sebab kononnya nak study tapi semua tu terbatal tiba2 bila aku tahu nenek aku, abang aku dan family dia ada kat rumah kakak aku. Aku pun baliklaa jugak sebab nak jumpa dengan anak saudara pertama aku dan kakak ipar aku yang baru balik dari mesir. Petang tu keluarga aku dari kelantan pun sampai kat rumah kakak aku. Macam dah buat family renion plak kat bangi.. Huhuhu..
#In fact aku tak nak taip panjang2 *sebab malas* jadi aku tunjukkan gambar kitorang mase duk kat i-city..
Sungguh aku rase sangat bahagia time tu. .


kat masjid shah alam :D

Depan red carpet muzium

mereka yang membesarkanku selama ini

adik2 ku yang ku sayangi

eskimo people :P


time nie semua sejuk menggigil








satu-satunya adik lelaki aku

umi, i love you :*

adik bongsu aku





yang selalu rapat dengan aku



abang aku yang ketiga

kakak aku




adik aku yang seblum bongsu.. pendiam orangnya

hamboi, kuatnye demo

keluarkan saya dari buih nie!!!


Tidak!!! jangan makan kami

Atototo.. gaya die :O


Nah!!! makan nie


hish.. main tarik2 plak sotong nie 

Ya Allah, Terima Kasih kerana kurniakan pada aku keluargaku.
Aku menyayangi diorang kernaMu tuhan ku maka jagalah mereka ssebagaimana Engkau menjaga orang-orang beriman.
Semoga kami kembali berkumpul di syurga Mu.. Persatukan kami di sana Ya Allah

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News