~Experience Giveaway By Miya & Syara~

7:02 PM

Salam, semua!

Sejak aktif update blog nie, post contest yang diupdate. Bukan ape saya tak nak kebosanan menguasai saya. And hari saya terjumpa satu lagi Contest yang menarik.
Jom tengok!

Lau nak join, KLIK'kan tikus anda tu kat banner di atas ;)

Okay, saya mule yer ;)
 
*gambar kenangan kawan2 yg setia bersama selama 5 tahun*

Quotes for them:

Friendship is a Rainbow between,
Two hearts, sharing seven feelings:
1....Love
2....Happiness
3....Truth
4....Faith
5....Secret
6....Trust &
7....Sadness
Hope The Rainbow of our friendship 4ever
that's my Fifth Batch of MTS'TM

M E R E K A :

 
Nie kawan2 yang terRAPAT dengan saya.. Semuanye saya rapat tpi yang nielah yang selalu bersama saya dalam harungi liku-liku sebagai penghafaz Al-Quran.
Saat kena denda oleh ustazah dek kenakalan, saat2 cemas time semua orang takut kat kite..ha6.. Semua itu menjadi kenangan yang melucukan
Aku sayang korang semua tpi sorrylaa SAYANG aku padamu tak melebihi sayangku pada Allah ;D
Sebabnya Allah yang telah menemukan kite semua dan mengatur perjalanan hidup kite dengan menjadikannya PENUH dengan WARNA-WARNA kehidupan :D

May Allah Bless Us till The End.

*the end*



You Might Also Like

3 comments

  1. follow here and thanks join.korang sweet :D

    ReplyDelete
  2. dari GA sama . follow sini . jemput ke blog ya :)

    http://luvelyhuzzy.blogspot.com/2013/03/experience-giveaway-by-miya-and-syara.html

    ReplyDelete

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News