~Malam1001Kisah~

8:21 PM


Salam, semua!!!
Saya kembali lagi..:)
huhuhuhu
Pada 221112, telah berlangsung satu majlis Tahunan yang gilang gemilang..
Best sangat acara itu..
Berkonsepkan "Memorimu di Poketku" serta tajuk utamanya Malam 1001 Kisah,
semua yang berlaku pada tarikh itu hingga ke hari ini ternyata menjadi realiti...
so, itulah ~Realiti Hidupku~
Malam itu merupakan kemuncak bagi Minggu Kesenian Islam yang telah berlangsung selama seminggu di Maahad Tahfiz Sains, Tanah Merah...
Sangat meriah dan menjadi moment yang akan saya simpan dalam kotak memori saya..
Saya x nak cerita panjang2, naty korang semua mengatuk bace post saya=D

Kepada Adik2 junior yang disayangi,
Terima Kasih 
atas usaha korang semua menjayakan majlis tersebut..
walaupun letih dengan 'aktiviti' yang didiadakan,
tapi saya rasa joy dengan semua itu...
Sangat menyedihkan bile Girl's Night x dpt dijalankan:(
tapi x per, segala usaha korang, saya amat hargai..
Tempuhilah hari2 mendatang dengan perasaan Bahagia...
Saranghaeyo~

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News