~Argghh~

11:31 PM


Annyeong!!!
Kite jumpa lagi...
nak buat camner kan, saya cuti sebulan skali so jarang ler bleh posting..
Cuti kali nie saya perlu melakukan sedikit Perubahan
kerana
Saya tak lama lagi akan menghadapi 
SPM!!!!

Argghh.. Takutnyer..
Saya harap saya dapat isi cuti nie dengan menelaah pelajaran bagi subjek yang saya belum lagi menguasainya.. Kawan saya masing2 manfaatkan cuti nie dengan cara study mereka yang tersendiri..
Contohnyer, ade yang tak balik sebab wat kelas tuisyen kat sekolah..
ade yang blajar dengan kawan2..
Kalu saya, just blajar dengan abang dan kakak..
(kan ramai abang dan kakak, so ambik faedah ler dari mereka)
Allah, tolong lah diriku nie, dahler x berapa..
Huhuhu...
Aku hanya nak fahamkan diriku dengan subjek 
Chemistry dan Additional Mathematics...
Yang lain aku buat lepas cuti nie..
~orang lain blajar awal tahun, kite baru nak blajar lepas trial, apadaa~
okay, saya stop kat sini..
Rasenyer lepas SPM saya bleyh posting plak..
Salam...

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News