SNSD @ Malaysia???

10:35 PM


ARGHHH!!!!
Stressnyer..,,, 
Nak tahu kenapa aku stress, nie sebab SNSD datang ke Malaysia 
dan aku tak dapat untuk bertemu dengan mereka..
Mereka datang pun untuk F1 concert...Huhuhu
Kalau korang semua nak tahu information lanjut,
meh aku taip untuk korang..(Bajet taip r)
Nie tiket dan maklumatnye:
dan setiap tiket tu cam biase ade tempat2 nyer..
So, paling mahal harga tiket paling dekat korang dengan snsd..

Bukan senang SNSD nak datang Malaysia, tapi tak per la...
Aku tau suatu hari nanti aku pasti akan berjumpa dengan mereka,
Dan aku yakin suatu hari itu akan tiba.

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News