wow...new school

10:48 AM

Tahun ni,aku akan menjejak kaki ke sekolah menengah..tak lama lagi aku akan berpisah dgn keluarga tercinta.Sebenarnya ku x mahu ke sekolah berasrama namun untuk hasrat ayah ku agar aku jadi hafizah terpaksalah aku teruskan jua...Ketika mereka tinggal kan aku keseorangan,aku rasa sedih sangat sehinggakan menitis air mata.Masa tu aku pegang buku peraturan sekolah..Tiba-tiba room mates masuk lantas aku berpura-pura membaca buku peraturan itu...Namun lama-kelamaan aku rasa okey..

You Might Also Like

1 comments

  1. njah, tharu r bca post ni
    slah stu sbb sy xse gi asrama, haha
    hope u had a great life :)
    frens foreve
    call me when u need anythin k
    xoxo

    ReplyDelete

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News